Dagen träning (2010-12-13)

Biceps

Hantelcurl (ståendes)
3 x 12 på 12kg

Bicepscurl på sned bänk
3 x 12 på 10kg - ny övning

Scottcurl
3 x 12 på 7kg

Stångcurl
3 x 12 på 20kg - ökning

Triceps

Tricepspress
3 x 12 på 20kg - ökning

Hantel Extensions
4 x 12 på 12kg

Pushdowns med stång
3 x 12 på 21kg

Eftersom det här var gårdagens armpass så kan jag meddela er om att jag har en grym träningsvärk i mina armar idag. Det är en underbar känsla! Som ni kan se ökade jag i några övningar igår, och det är nog den bakomliggande orsaken till min otroliga träningsvärk. Jag ökade 5 kilo i tricepspressen, det känns faktiskt jätte bra. Jag brukar annar ha svårt för att öka i triceps på grund av mina dumma axlar...

Idag väntar ett rygg/axel pass, hoppas att armarna orkar hänga med bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0