Dagens träning (ny kombination)

Idag blev det en ny form av träningskombination, jag kopplade samman ryggen och magen. Jag hade inte alls mycket lust till att träna imorse, jag var inte alls pepp på att träna bröst och mage (vilket var dagens egentliga träningspass). Jag bestämde mig för att jag var sugen på att träna min rygg, men inte axlarna. Av den anledningen fick det bli kombinationen rygg och mage idag, och det blev ett as bra pass, faktiskt!

Jag tränade bröst och mage hemma igår, så helt utan träning blev inte mitt bröst. . .

RYGG

Chins
3 x 5 - med lite vikter som motstånd

Latsdrag
3 x 8 på 25kg - ökning

Sittande kabelrodd
3 x 8 på 23.5kg - ökning

Front pulldowns
3 x 8 på 20kg - ökning

Belly back
4 x 15

Avslutade ryggen med att köra ryggresningar ifrån marken
( 4 x 15 & 2 x 20 = 100 stycken)


MAGE

Situps (lutande bänk)
3 x 15

Sneda magresningar i belly backen
6 x 15
3 x 15 på varje sida av magen

Hängande benlyft
3 x 15

Jag körde 3 x 20 situps + 20 situps med benen upp i lyften + 40 sneda situps (20 på varje sida av magen) för att helt köra slut på magen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0