KMTI

Nu har jag för första gången provat att träna på KMTI, det var kul men lite läskigt. Massa maskiner och fria vikter i ett jätte stort rum, jag gillar inte stora ytor där alla personer ska vara på samma ställe. Jag gillar mitt Friskis där det är mindre rum så att man kan gömma sig lite, eller åtminstånde vara lite mer ifred. Men det var kul ändå, efter att ha blivigt övertalad att varken maskinerna eller vikterna biter mig körde jag lite rygg och axlar. Provade två maskiner för magen också, den ena var riktigt rolig. Dock vet jag inte hur mycket effektiv träning den gav, men rolig var den. Alltid något :)

Och jag kan inte bogga om vilka vikter jag körde på idag, KMTI räknar efter lbs och det gör de inte på friskis. Eller inte så vitt jag vet i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0