Lite variation

Idag kan det bli svårt att blogga om vad jag har kört på för vikter. Jag gick ifrån min vanliga bröst träning och körde lite nya övningar (maskiner) och det stod att vikterna på maskinerna var felaktiga. Därför väljer jag att inte skriva om vikterna alls!

Jag utvecklas dåligt i bröst och tänkte därför testa på något nytt. Jag tycker även att det kan vara bra för huvudet att variera övningar ibland, annars kan det väldigt lätt bli samma sak hela tiden.

Idag testade jag två nya maskriner (jag som aldrig kör maskiner annars) som heter:

Chest Press
Butterfly


Magen dog som vanligt, 3 stycken organiserade övningar och sedan lite av varje med situps (sneda, raka, med boll, med benen upp i luften) för att få en bra avslutning på magen...


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag var iväg på ett pass igår - funktionell styrka, och imorgon är det spinn/core :D Min moster är ju instruktör här

2010-12-11 @ 00:09:07
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0