Motion upp & pulka ner

Dagens motion har bestått av en promenad ner till stan för att köpa lite otroligt nödvändiga saker, kanske inte men promenaden var skön i alla fall. Fick dock bli bussen tillbaka eftersom mitt knä gjorde ont & jag visste vad som väntade denna eftermiddag.

Dagens andra motionpass var betydligt roligare, det stod pulkaåkning på mitt & Petters schema. Jag vann, det är väldigt viktigt. Dock är jag inte alls så säker på att jag vann om ni frågar honom, så gör helst inte det. Jag förstörde pulkan i första åket, vilket gjorde att jag efter första åket var tvungen att åka med ryggen ner för backen. Annars rörde sig pulkan inte en cm.. Kort & gott, det var en kul eftermiddag & ett bra sätt att smyga in lite motion också. För pulkaåkning är hur roligt som helst & backträning utan pulkaåkning är rent ut sagt skit trist!

Så mer pulka på mitt schema tack :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med pulka :D

2010-12-29 @ 19:45:58
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Petter

Vann... ja, det kan vi ju ta och diskutera... :P Men stilpoäng är du riktigt värd! ;)

Synd bara att du hade såna isklumpar till fötter, för annars kanske vi fortfarande hade sprungit upp och ner för backen! ;)

2011-01-01 @ 23:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0