Nu kan mamma kasta jeansen

Äntligen, efter mycket om och men så sitter jeansen där dom ska. Tack och bock, det var precis vad jag behövde nu!

En konversation mellan mig och min mamma (i sommras):

Sara - Jag kommer aldrig kunna ha dina jeans igen!

Mamma - Klart du kommer, och när du får på dig dom igen, ja då kan vi faktiskt kasta dem!

Efter detta samtal har jag provat jeansen vid ett flertal tillfällen, utan att lyckas. Jag hade nästan gett upp hoppet om dessa jeans. Men skam den som ger sig finns det ett talespråk som heter, och det verkar stämma. Jag gav mig inte, och ikväll går alla knappar att knäppa.

Behöver jag säga att jag är nöjd?


Behöver jag säga att min mamma inte längre vill kasta jeansen? Om jag känner henne rätt kommer de hänga med ett bra tag, men det gör inte så mycket. För idag så gillar jag dem!


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt Sara :D vad duktig du är!

2010-12-12 @ 01:03:33
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: virre

Oj du är duktig!!! Din tränings- och kostdisciplin är helt enorm!! :D GRATTIS SARAAA!!!

Tycker du iallafall kan ha lite kosttips i bloggen :) typ vad käkar du etc :)

2010-12-13 @ 08:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0