Träning med Vero Wendt

Idag fick jag sällskap av Virre på gymmet, det var grymt kul och vi körde på tills vi var helt slut. Vi hade med oss systemkameran, så jag tänkte bjuda på lite bilder :)

BRÖST

Bänkpress
1 x 8 på 35kg
2 x 8 på 37.5kg - ökning

Hantelpress (send bänk)
1 x 8 på 12kg
3 x 8 på 14kg - ökning

Cable cross-overs
3 x 8 på 10kg -ökning

Det är svårt att blogga om magen, det blir som ni säkert har sett samma sak hela tiden. När jag tränar magen handlar det inte om att jag ökar i vikt direkt. Jag använder min egen kroppstyngd till mycket. Jag har tidigare visat vad jag brukar köra för övingar på magen, är det något annat ni undrar över är det bara att fråga!
Så slipper jag skriva samma sak varje vecka!

Tack för ett grymt bra pass :)



Kommentarer
Postat av: Linda Rangfeldt - Med plutt i magen.

Ja nu tar den sig lite här :D Snart skjuter julmaten på också så efter nyår är den väl stor som ett hus :d haha

2010-12-19 @ 16:06:41
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: virre

Vilken biff du är!! Tack så jättemycket för passet :D glömde ju säga det haha :)Undrar om det där med biobiljetten gäller i hela Sverige eller är det bara här för det är nyöppnat?

2010-12-19 @ 16:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0