En promenad

Idag är det veckans berömda vilodag. Min vilodag innebär att jag gör allt i min makt för att hålla mig borta från Friskis & Svettis. Det är inte alltid så enkelt som det låter. Jag gillar att träna och avskyr att ligga still och ha "tråkigt". Dock så behöver min kropp vila, det vet jag. Och eftersom jag mår illa som en gris, samt har huvudvärk så är detta en ypperlig torsdag för att vila.

Men lite motion kan väl inte skada? En promenad in till stan för att möta upp Molpan gör nog ingen skada. Men mer än så blir det inte idag...

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig du är :) Går du alltid i rask takt när du promenerar eller kan du gå lugnt för att det är behagligt? :)

2010-11-25 @ 18:20:27
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0