Ett helt okej pass

Efter alla godsaker min mage har fått smaka på de senaste dagarna var jag näst intill tvungen att befinna mig på gymmet en stund idag. Så efter julmarknaden, samt en salladslunch på Hells med mina tjejer var det dags att svettas lite. Det gick... sådär!

Efter 15 minuter power walk på rullbandet hade jag en grym huvudverk och bestämde mig för att prova lite trampmaskin istället men gick efter 5 minuter tillbaka till rullbandet. Tillslut skrapade jag ihop 35 minuter intensiv kondition och avslutade passet med att "döda" min mage. Det blev ett "helt okej" pass, men absolut inte bättre än så. Jag får helt enkelt ta nya tag imorn!

Kommentarer
Postat av: Emma

tycker du är så duktig :) imorgon ska jag åka och köpa nytt friskis-kort, är ju tvungen att ha månadskort innan jag köper säsongskort den 1 jan :)

2010-11-28 @ 21:00:54
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0