Här är det jag som bestämmer

Välkommen till min nya blogg, här kommer jag enbart skriva om träning och allt som kretsar runt det. Vad jag gör utöver min träning hör inte hemma här. Jag kommer använda denna sida som en träningsdagbok. Den kommer till exempel innehålla träningsresultat, vad jag kör för övningar och vilka vikter jag använder mig av. Eftersom träning och kost hänger ihop kommer jag även ibland klottra ner vad jag fyller min mage med för mat.

Så om ni är intresserade av träning och kost får ni gärna stanna. Kommenterer och tips på vad ni tränar samt äter för energirik mat gör mig och andra som läser riktigt peppade.


Kommentarer
Postat av: Emma

Wiho! Kul att du är igång igen, tror den här bloggen kommer bli riktigt rolig att läsa, du skriver ju om något som du är riktigt duktig på :) Heja!

2010-11-25 @ 12:32:39
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0