Jag bör tänka om

Meningen var att jag skulle börja köra ben och knäböj denna vecka, dock så insåg jag efter dagens aerobic på friskis och svettis att min benträning får vänta ett tag till. Mitt knä gjorde ont. Det höll förvisso ganska långt i i passet men i slutet var det inte kul längre. Jag måste göra något åt detta, jag vill kunna träna ordentligt och jag vill faktiskt, tror det eller ej, träna ben!

Så här i efterhand var aerobic kanske inget klokt val av träning, men varför göra kloka val när man kan krångla till allt en smula?

Kommentarer
Postat av: Malin

Bettan, du kanske skulle skaffa ett knäskydd??

eller du kanske har ett??

2010-11-29 @ 20:59:44
URL: http://malinstraningsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0