Rygg & Axlar

Idag körde jag riktigt bra pass på gymmet, det var dags för min rygg och mina två axlar att kämpa lite extra. Det är inte mitt favoritpass på gymmet men jag måste nog faktiskt erkänna att jag faktiskt gillar det mer och mer för varje pass som går. Under dessa tre veckor har jag kört 8:or för första gången och jag känner faktiskt att jag har fått bra kontakt med mina axlar för första gången, och det är riktigt skönt. Hoppas bara att det håller i sig när jag ska gå ner och köra 12:or igen, och det ska jag göra på måndag.

När jag pratar om 8:or och 12:or menar jag antal repetioner jag kör på varje övning.

Eftersom jag som sagt ska börja köra 12:or på måndag igen och vikterna kommer bli en aning annorlunda så skippar vi att redovisa vad jag körde för övningar, samt vilka vikter jag körde med idag. Det känns bättre att starta nästa vecka, då lovar jag er att jag ska dela med mig av vad jag kör för övningar och vilka vikter jag kör på. Det är en bra "koll" för mig själv också, jag har lätt att glömma vad jag ska köra på om jag inte skriver ner det. Så denna bloggen ska hjälpa mig med att försöka komma ihåg vad jag ska köra för vikter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0