Bröst och mage

Jag var sjukt omotiverad till att köra bröst idag, min kropp ville inte köra bänk! Jag lyssnade faktiskt, tro det eller ej och körde hantelpress iställer, därav har jag ingen aning om hur det gick rent viktmässigt. Att det var jobbigt, det vet jag. Men som sagt, de va sjuk längesedan jag körde 12:or med hantlar så resultatmässigt har jag noll koll.
Dagens träning såg ut så här:

Bröst

Hantelpress
3 x 12 på 16kg

Lutande hantelpress
3 x 12 på 12kg

Cable cross-overs
3 x 12 på 10kg
+ dropset

Mage

Knästående crunches i dragapparat
3 x 12 på 37.5kg - ökning

Crunches med lutad bänk
3 x 15 st

Hängande benlyft
3 x 12 st

Jungfru situps
4 x 20 st

Fällkniven
1 x 20 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0