Det bästa på väldigt länge


För knappt 5 minuter sedan fick jag något verkligt att kämpa inför, jag köpte något till mig och min vän som innebär stenhård träning på gymmet. Det jag köpte eller med andra ord bokade åt oss var en resa till Turkiet och mer specifikt Alanya. Resan går av stapeln om 174 dagar, vilket betyder att den 14 Augusti klockan 06.00 sitter jag på ett plan uppe i lyften. Ingen är så lycklig som jag, jag älskar Turkiet, solen och havet. Och detta kommer om jag känner mig själv rätt motivera mig till massa träning, även de dagarna jag egentligen inte har lust.

Kommentarer
Postat av: emma

Wow! Vad kul :D något att se fram emot är alltid bra, och som kan peppa dig i mörka stunder :D Åh, jag är bara liiiite avis!

2011-02-22 @ 00:04:19
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0