En ny vecka

Idag är det måndag, en helt ny vecka full med massa nya möjligheter.

Efter att ha slängt i mig frukosten, som är det bästa på hela dagen skall jag springa till skolan för att få en kursintroduktion. Efter kursintroduktionen skall jag äta lunch med Sara och Malin och därefter ska vi svettas tillsammans i gymmet. Idag står det armar på mitt träningsschema och jag är faktiskt förvånansvärt pepp. Jag tror att det kommer bli ett bra pass! Det är nu sista veckan med 12:or och jag är så glad över att äntligen, efter tre veckor få gå ner och köra 8:or.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh Sara :D jag gillar att du skriver att det är en ny vecka med nya möjligheter! Det gillas :D

2011-02-21 @ 20:19:50
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0