För vem?

Från och med nu tar jag ett break från bloggen. Jag vet inte längre för vem jag bloggar, är det för er skull eller för min? Jag tycker om att blogga, för jag gillar att skriva samt uttrycka mig. Jag har haft denna blogg som en dagbok för mina resultat. Dock ska jag nu köpa ett block som jag kan föra anteckningar i istället. I och med det fyller bloggen inte längre samma funktion och jag överväger därför att stänga ner den... Tills jag kommit på bättre eller andra tankar vad gäller bloggen och mitt skrivande säger jag för en stund eller föralltid HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj! Har det hänt något? Finner ditt inlägg väldigt negativt :( Kram

2011-02-22 @ 20:15:51
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: emma

Svar: För det är matlagningsgrädde och ketchup i.. sen är korven en del points med.. bättre med köttfärssåsen jag gjorde förra veckan :) då var det typ kryddor, köttfärs och krossade tomater, som var 0 pp!

2011-02-27 @ 17:16:28
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0