Försvann med svetten

Mitt huvud var inte att leka med igår, somnade med huvudverk igår och idag vaknade jag av att det kändes som om någon hade bankat en hammare i huvudet på mig. Dock tog jag tag i mig själv, tillsammans med frukosten imorse svalde jag två alvedon och begav mig sedan till gymmet. Nu tänker ni nog att jag borde ha lagt mig död i soffan, dock vet jag av erfarenhet att det aldrig hjälper. Så efter att ha kört slut på bröst och mage var mitt huvud relativt piggt igen. Huvudverken försvann tillsammans med svetten, ett - noll till mig!

 

Jag blir alltid lika glad när min vilja vinner över min egen kropp!


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt Sara :D Det värsta som finns är sån där hemsk huvudvärk!

2011-02-17 @ 13:34:31
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0