Lyckorus

ÄNTLIGEN satt det första aerobic paset helt rätt. Knät gjorde inte alls ont och kordinationsförmågan var över förväntan. Jag hade helt enkelt 55 minuter som enbart bestod av glädje. Shit vad jag fullkommligt älskar att köra aerobic, det finns inte mycket i träningsväg som slår det. Föreställ er en stor sal fullproppad av folk som är där för att köra skiten ur sig. Man blir peppad av varandra, musiken och förhoppningsvis av ledaren. Dagens aerobicledare var helt underbar, man blir peppad enbart av att titta på henne. Utöver det så har hon en grym förmåga att sätta ihop roliga, kluriga och energikrävande träningspass... Från och med nu är det jag som ska delta på aerobic varje tisdag klockan 18.00!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det va super skoj ju:) Det fortsätter vi med även om jag va överallt ibland:P

2011-02-08 @ 19:46:44
URL: http://malinstraningsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: emma

Kul med aerobic :D var längesen jag körde.. på lördag blir det spinn/core för min del

2011-02-08 @ 22:21:43
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0