Motivation

Jag läste precis en jättebra träningsblogg där tjejen som driver bloggen skrev hur man motiverar sig till träning timme efter timme, dag efter dag, vecka efter vecka... Jag tänkte bjuda er på mina tankar om vad hon skrev med tanke på att jag anser att det var väldigt givande. Dock hinner jag inte göra det nu (fröken i skolan blir arg om jag kommer sent), men det kommer upp ikväll!

Under dagen kan väl ni skriva lite om vad ni tar till när motivationen tryter, vad gör ni när exempelvis soffan känns mycket mer locknade än hantlarna på gymmet? Eller när godis, chips och glass är det enda som cirkulerar innanför din skalle, vad gör du då?


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Lockar en påse godis och soffan mer så kan man ju välja soffan och en påse godis ^^

2011-02-21 @ 10:01:58
Postat av: Big Biff

Jag sätter på lite peppande musik och kollar klipp på youtube. det brukr funka. Om det inte gör det så vilar jag och kör hårt dagen efter.

2011-02-21 @ 17:16:04
Postat av: Emma

Hmm.. Jag tar hjälp av min hjärna! :D Tänker på hur bra jag faktiskt mår när jag tränar, och efteråt. Och med maten finns det inte så mycket mer att tänka på än att jag vill gå ner i vikt och helt enkelt "måste" stå över tex godispåsen..

2011-02-21 @ 20:21:43
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0