Motivationen är på topp

Min träningsmotivation är verkligen på topp, jag vågar till och med påstå att den aldrig tidigare har varit så bra som den är nu. Jag vill träna, träna hela tiden. Efter fredagens rygg, mage och axelpass är jag om möjligt än mer peppad för träning. Passet gick underbart bra, jag var glad som en tok när jag gick där ifrån. Det måste ha varit mina fina endorfiner som sprudlade omkring inne i min kropp.

Nu i helgen har jag varit hemma i Karlstad och jobbat, vilket i sin tur betyder att jag har vilat från gymmet. Imorgon är det dags igen, då ska jag försöka med ett armpass. Med tanke på min onda axel så får vi se hur det går. Jag hoppas dock att jag kliver ut ifrån gymmet lika glad även imorgon..

Vad är det som motiverar er till träning?

Kommentarer
Postat av: emma

Härligt Sara :D duktig du är, och visst är det härligt när man vill träna, och tycker det är både kul och fantastiskt! Jag är likadan, vill iväg idag men jag hinner inte idag eftersom jag ska jobba :(



Ska försöka ta en pwrunda sen igen i alla fall :)

2011-02-06 @ 11:06:06
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Jocke

Jag tänkte fråga vad målet med din träning är? Bli starkare, smalare, större muskler, slankare? :) bra blogg!

2011-02-06 @ 17:39:17
Postat av: Jennifer

Du är så duktig så. Jag blir motiverad av att man mår bättre av träning. En helt uinderbar känsla! Det ä bara positivt att styrkan och viktminskningen kommer på köpet.

2011-02-07 @ 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0