Sara svarar

Jag tänkte fråga vad målet med din träning är? Bli starkare, smalare, större muskler, slankare? :) bra blogg!

Jag tänkte besvara en av de frågor som dykt upp i min blogg på senare tid. Antar att det finns fler personer där ute som undrar vad jag egentligen har för mål med min träning?

Mitt mål med min träning är att få en vältränad och fungerande kropp. Den behöver inte nödvändigtvis vara full av synliga muskler, dock har jag på senare tid börjat att avguda gymträning vilket säkerligen kommer kunna ge en och annan synlig muskel på min kropp. Vilket jag enbart ser posstitiv på! Jag vill i slutändan ha en kropp som håller i längden, en kropp som jag kan leva med i många år och som jag själv är nöjd med. Tillsist ska jag inte sticka under stolen med hur roligt jag tycker att det är när jag kan öka vikterna på gymmet, så visst jag vill även bli starkare.

Fick du ditt svar eller vad jag en aning otydlig?

Jag kan i alla fall klart och tydligt meddela att jag inte tränar på gymmet för att bli smal som en sticka, det har jag lagt ner. Jag har ingen kropp för det, så istället för att ha "smal" som mål vill jag numera få en vältränad kropp!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter toppen det Sara :D Heja!

2011-02-07 @ 09:08:10
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: J

Helt nöjd med svaret!

2011-02-07 @ 10:32:54
Postat av: Emma

Svar: njaa det heter propoints nu så lite annorlunda. Men bättre :)

2011-02-07 @ 16:41:46
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0