2011

Jag säger hej och välkommen till ett nytt år fullt av nya träningsmöjligheter. Jag ser fram emot det kommande året och hoppas att det kommer innebära massa rolig och givande träning. Jag önskar att mitt knä snart får bli blir friskt så att det kommande året kan bjuda på träning för hela min kropp. Jag har redan satt upp några träningsmål för 2011. Jag vill inte kalla det för nyårslöften då min erfarenhet säger mig att man enbart misslyckas med sina nyårslöften. Jag tänker därför istället kalla det för mål jag skulle vilja uppnå under år 2011.. Jag återkommer med mina träningsmål då de är mer exakta, nu är det mer lösa tanker i mitt huvud!

Dock vet jag redan nu
 (om inget drastiskt skulle hända) att min träning kommer ha en stor plats i mitt liv det kommande året och det är precis så jag vill ha det!


Bilden är från år 2010, årets sista träningspass & det körde jag med Big Biff (2010-12-30).


Kommentarer
Postat av: Emma

Spännande :D

2011-01-02 @ 16:39:55
URL: http://femtiofemkilo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0