Ben

Då var det första benpasset över. Jises, jag vet verkligen inte hur länge jag har varit utan benträning. Kanske sen november någon gång. I vilket fall var det sjukt skönt att vara tillbaka, dock på en betydligt längre nivå än innan. Jag var försiktig och körde inte på för fullt, jag hade betydligt mycket mer att ge.. Men det får komma med tiden, när jag vet hur mitt knä reagerar på belastningen!

Framsida

Benböj
4 x 4 på 62kg

Benpress
4 x 4 på 90kg

Benspark
4 x 4 på 60kg (minns inte riktigt, men där någonstans)
+ droppsett

Baksida

Legcurl
Jag minns inte vad jag körde för vikter på denna övning, det är ingen övning som brukar ingå i mitt benpass. Men idag provade jag den och fick som vid tidigare tillfällen kramp i vaden ...
4 x 4 på ca: 30-40kg

Utfallssteg
4 x 4 med 12kg som belastning
(4 x 8 blir det egentligen, eftersom jag körde 4 på vardera ben)

Vader

Vadpress ståendes
4 x 4 på 20kg
Jag måste hitta en ny övning, för idag körde jag så tungt som det gick och det var inte tillräckligt jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig du är :D

2011-01-18 @ 15:45:24
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0