Dagens träning

Idag tränade jag tillsammans med Malin, hon körde rygg och axlar medan jag försökte köra armar. Det gick sådär, eller nej inte ens det. Det gick faktiskt riktigt dåligt. Min axel är störd, punk slut!

Biceps

Stångcurl
4 x 4 på 30 kilo - ökning

Bicepscurl med lutning
4 x 4 på 10 kilo

Scottcurl
4 x 4 på 10 kilo

Stångcurl i cablecross
4 x 4 på 17.5 kilo
+ dropset

Triceps

Hantel Extension
4 x 4 på 20 kilo

Pushdowns med stång
4 x 4 på 24.5 kilo

Tricepsdrag över huvudet
4 x 4 på 24.5 kilo
+ dropset

Min armträning har verkligen inte utvecklats till det bättre direkt. Det enda positiva jag just uppdagade var att jag visst ökade stångcurlen med 5 kilo. Inte konstigt att jag tyckte att det var tungt idag...

Dagens status: Min axel gör nu så ont att jag behöver VILA från all träningen som på något sätt inkluderar axeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0