Dålig uppdatering

För tillfället är detta en sjukt ouppdaterad blogg. Jag har varken tid eller något att blogga om just nu. I helgen har mina underbara släktingar varit här, och då har varken träning eller dator varit prio ett. Jag har även jobbat på Willys och där kan jag tyvärr inte blogga. Efter jobbet idag drar jag till Örebro och vidare till Sälen på Tisdag, antar att ni får vara utan uppdatering även nästa vecka. Men håll ut, efter det är jag hemma i Örebro igen. Allt är då som vanligt och jag är super taggad till att börja köra skiten ur mig på träningen.

Det kan nog ha varit bra att ha vilat lite från träningen ett tag, även om jag inte vill erkänna det själv. Men med lite vila i kroppen är jag nu så sjukt peppad och är helt övertygad om att min träning kommer bli as bra!

HÅLL UT, NÄSTA GÅNG VI HÖRS ÄR JAG I GÅNG IGEN.
Men först, semester!


Kommentarer
Postat av: Emma

Klart du ska ha semester, det behöver vi alla :) Puss på dig

2011-01-09 @ 14:03:35
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0