Det gjorde vi bra

Jag och Malin klev upp samtidigt som tuppen imorse. Det med anledning av att vi hade bestämt oss för att köra igång vårt benpass på Friskis & Svettis runt klockan 08.00...

Med en stor portion gröt i magen mötte jag upp en jätte trött Malin och tillsammasn försökte vi peppa för träning. Det gick sådär vill jag lova. Men väl där och igång tycker jag nog att vi fick till ett riktigt bra pass. Med lite vilja går det mesta!

Jag körde på lite mer än sist, men känner mig fortfarande relativt begränas med tanke på mitt knä. Men det går definitivt åt rätt håll och det gillas.

Ben

Benböj
4 x 4 på 67kilo

Benpress
4 x 4 på 95kilo

Benspark
4 x 4 på 85kilo
+ dropset

Legcurl
4 x 4 på 45kilo

Vader
4 x 8 på 20kilo

Vi avslutade det hela med 10 minuters intensiv kondition, svetten rann och det var riktigt skönt när vi väl var färdiga.


Kommentarer
Postat av: emma

Wow, vad duktiga ni är! Jag gick upp 8.15 och var sååå nära på att messa moster och säga att jag inte orkade komma iväg. Men jag kom iväg trots allt, och inte nog med det - jag tog en promenad innan också haha! :D

2011-01-24 @ 13:51:28
URL: http://emmastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0