För mitt minne

Jag tänkte att jag skulle sluta att blogga om varje övning och vad jag tar för vikter. Antog att det inte är jätte roligt att läsa om, men insåg precis att jag måste blogga om det för att minnas vad jag ska ta för vikter. I annat fall måste jag skriva ner det någon anannstans och det orkar jag faktiskt inte. Ni får stå ut med mina tråkiga resultat varje dag helt enkelt, allt för att jag ska ta rätt vikter när jag tränar. . .

Rygg

Marklyft
4 x 4 på 70 kilo

Stående rodd med stång i joystick
4 x 4 på 33.75 + 20 kilo på stången

Front pulldowns
4 x 4 på 40 kilo

Avslutade med 120 stycken ryggresningar . . .

Axlar

Hantelpress (sittandes)
4 x 4 på 14 kilo

Drag till hakan med skivstång
4 x 4 på 35 kilo

Axelmördaren
3 x 4 på 6 kilo
sen dog min axel helt, AJ!




Kommentarer
Postat av: Marie

Ja ush axlar är absolut värst! Har tränat mer eller mindre under 1 år och har lyckats öka ca 5 kilo på just axelövningarna. Tjejer ska ju ha störst problem med just axlarna tydligen men det är kul när det går frammåt i alla fall!

2011-01-21 @ 14:00:42
Postat av: Emma

Svar: hmm.. Jag vet inte vad jag har "level" på crossen, tänkte skriva upp det imorgon. På löpbandet hade jag 6.6 i speed och 9 på cykeln :)

2011-01-21 @ 19:38:17
URL: http://emmastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0