I´m back . . .

Då var jag tillbaka på gymmet igen, som jag har längtat. Idag hade jag sällskap av Molpan och Sara, vi körde faktiskt ett riktigt bra pass. Första gången jag körde 4:or och det gick bättre än förväntat måste jag säga... Jag var fullkommligt slut när jag klev utanför dörren, precis som det ska vara!

Biceps

Hantelcurl (ståendes)
4 x 4 på 16kg

Scottcurl
4 x 4 på 10kg

Stångcurl
4 x 4 på 25kg
+ droppsett ...

Triceps

Tricepspress
4 x 4 på 25kg

Pushdowns med stång
4 x4 på 24.5kg ?? Minns inte helt faktiskt ...

Tricepsdrag över huvudet
4 x 4 på 24.5kg
+ droppsett

Jag insåg precis att mitt pass kanske inte var så bra ändå, måste helt klart pressa mig mer tills nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0