Jag kunde faktiskt inte hålla mig borta

Jag har en usel teknik vad gäller armhävningar, men det betyder också att jag har alla förutsättningar i världen för att bli bättre. Och jag ger mig inte!

 

Ibland är hemmaträning riktigt bra skit, i alla fall när man inte har tillgång till något gym eller som idag när det är glashalt ute så att man inte klarar av att promenera . . .


Armhävningar 3 x 10

Rygglyft 3 x 40

Magen 3 x 20 (20 stycken av situpsen innebar at jag gick upp och vred på puls 2 gånger åt varje håll)


Lite är bättre än inget, så får det vara idag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Haha, hurtmaja det är jag det. inte så ofta tyvärr... Men idag :D Det gick jättebra på gymmet, har ju mitt program att gå efter som moster gett mig. :) Var väldigt jobbigt dock!



Duktig du är som tränar även hemma! :D Nog dig man får kalla hurtmaja

2011-01-10 @ 20:51:01
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Emma

svar: väskan kostade... hm.. under 100-lappen har jag för mig :D kommer ihåg att jag blev positivt överraskad av priset! ;)

2011-01-10 @ 21:04:49
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0