Mina ben är döda

Idag fick vi till ett riktigt bra benpass, Malin är så otroligt duktig och kämpar massor. Jag är fortfarande till viss del reserverad och kämpar med min rädsla över att knät skall göra ont. Jag ökade till viss del idag och det kändes riktigt bra. Jag slutar dock direkt då det är något som känns fel... Men svettades gjorde jag och ont gjorde det i benen, vilket borde betyda att jag gjorde något bra i alla fall!

Ben

Benböj
4 x 4 på 70 kilo - ökning

Benpress
3 x 4 på 100 kilo - ökning
1 x 4 på 103 kilo - ökning

Benspark
4 x 4 på 87.5 kilo - ökning
+ dropset

Legcurl liggandes
4 x 4 på 39 kilo

Vader i benpressen
4 x 8 på 130 kilo - ny övning
Jag hade kunnat klämma på mer vikt, men på något sätt kändes det som om jag gjorde fel eftersom jag kunde lägga på så mycket vikt. Hmm, jag ska kolla det till nästa gång. Om jag mot all förmodan gjorde rätt så gillar jag denna övningen skarpt...

 

En något sliten Sara...


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad du är grym :D Och jättefin även om du råkar vara "sliten".. :) Jag vilar idag, men körde fem pass denna vecka :D

2011-01-30 @ 11:02:24
URL: http://emmastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0