Vilodag

Idag är det torsdag, vilket i sin tur just idag betyder att det är min vilodag. Har svettats på gymmet måndag, tisdag och onsdag, därför tycker jag att jag är värd en vilodag.

Vilodagen för mig innebär idag en power walk med Malin "molpan" Yngve. Det är skönt att röra på sig, men samtidigt komma bort ifrån gymmet.

Imorgon är det rygg och axlar som ska få sig en omgång på gymmet, och även om min vilodag är varmt välkommen så längtar jag  massa tills imorn. Jag gillar att köra rygg, dock inte axlar!


Kommentarer
Postat av: emma

Bra Sara att du även tar vilodag, även om du din lilla prutt aldrig kan sitta hemma en dag ;) <3

2011-01-20 @ 20:49:15
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0